Search

Hadise yaz günü video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Hadise yaz günü video klibi ve şarkı sözü izle dinle


Hadise yaz günü şarkı sözü yeni şarkılar ve sözleri 2015


Kapımı çal, hadi kapımı çal. 
Hazır ettim ben beni, geçir kendimden. 
Hadi, hadi nefesim ol. 
Zehirlendim, zehirlendim. 

Turuncu bir ateş gibi sıcaksın 
Aşkı kalbimi tutuşturan tek sen olacaksın. 

Yaz günü yakar bu güneş, kavurur ya. 
Kalbimi çalar bu deli, tadı aşk ya. 
Geceye düşer yakamoz ışığında, 
Beni al kollarına, sar, bırakma. 

Yaz günü yakar bu güneş, kavurur ya. 
Kalbimi çalar bu deli, tadı aşk ya. 
Geceye düşer yakamoz ışığında, 
Beni al kollarına, sar, bırakma. 
Beni al kollarına, sar, bırakma.
Hadise video klipleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...