Search

Zara Ey Sevdiğim Sana Şikayetim Var video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Zara ey sevdiğim sana şikayetim var video klibi izle dinle


Zara Ey Sevdiğim Sana Şikayetim Var şarkı sözü sözleri


 Ey Sevdiğim Sana Şikayetim Var
 Ne Sevdiğin Belli Ne Sevmediğin
 Ben De Bir İnsanım Bir De Canım Var
 
 Ne Sevdiğin Belli Ne Sevmediğin
 Hainsin Oy Zalimsin Oy Nedeyim Oy
 
 Eski Günler Hayalimden Gitmiyor
 Dün Dediğin Bugünkünü Tutmuyor
 Yiğidim Ya Sana Gücüm Yetmiyor
 
 Ne Sevdiğin Belli Ne Sevmediğin
 Hainsin Oy Zalimsin Oy Nedeyim Oy
 
 Akarsuyum Böyle Miydi Ahtımız
 Onun İçin Viran Oldu Tahtımız
 Umudum Yok Gülmez Artık Bahtımız
 
 Ne Sevdiğin Belli Ne Sevmediğin
 Hainsin Oy Zalimsin Oy Nedeyim Oy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...