Search

Zara şarkıları: Kaç kadeh kırıldı video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Zara şarkıları: Kaç kadeh kırıldı video klibi izle dinle


Zara şarkıları: Kaç kadeh kırıldı şarkı sözü sözleri




kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümde 
bir türlü kendimi avutamadım 
kaç gece ağladım böyle gizlice 
ne yaptımsa seni unutamadım
grafiksaati .com .net .org Gençlik haberleri Kültür sanat magazin haber dergisi
kim bilir kimler var şimdi kalbinde 
sen beni unuttun çoktan belkide 
ben hala yaşarım eski günlerde 
herşeyde sen varsın unutamadım 
zara şarkıları türküleri izle dinle
her sevgi zamanla bitermiş derler 
benim ki bitmedi anlayamadım 
bu aşktan hayır yok unut dediler 
ne yaptımsa seni unutamadım

Söz: Şakir Askan
Müzik: Burhan Bayar
Aranje: Selim Çaldıran
Önceki yorum: Müslüm Gürses
Zara kaç kadeh kirildi
Zara Kaç kadeh kırıldı video

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...