Search

Zara dertliyim ruhuma hicranımı sardım da yine video klibi Türk Sanat müziği TSM şarkıları şarkı sözleri izle dinle

Dertliyim ruhuma hicranımı sardım da yine şarkı sözü, Türk Sanat müziği TSM şarkıları şarkı ve sözleri


 Dertliyim ruhuma hicranımı sardım da yine
 İnlerim şimdi uzaklarda solan gün gibiyim
 Gecenin rengini kattım içimin matemine
 Sönen ümit ile günden güne ölgün gibiyim
 
 Bahtımın yıldızı sanmıştım seni
 Sensiz karanlıktır her günüm Leyla
 Ayrılık mecnuna döndürdü beni
 Dertliyim yürekten üzgünüm Leyla
 
 Sevda yaman bir çile
 Çekenler düşer dile
 Ayrılık ölüm gibi
 Giden gelmiyor Leyla
 
 Gülüm yaprağım soldu
 Gönlüme hazan doldu
 Bir ömür harap oldu
 Onu bilmiyor Leyla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...