Search

Zara Ben bir yakup idim video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Zara Ben bir yakup idim video klibi izle dinle


Zara Ben bir yakup idim şarkı türkü sözü türküler sözleri


 Ben bir Yakup idim kendi halimde
 Mevla'mın kelamı vardır dilimde
 Yusuf'u kaybettim Kenan elinde
 GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 Ağlar Yakub ağlar Yusuf'um deyu
 Gitti de gelmedi vah yavrum deyu
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 Yusuf'um hocada okumaz oldu
 O bülbül dilleri şakımaz oldu
 Alnındaki nuru berk urmaz oldu
 video klipler şarkılar şarkı sözleri izle dinle
 Ağlar Yakub ağlar Yusuf'um deyu
 Gitti de gelmedi vah yavrum deyu
 zara video klipleri şarkı sözleri
 Bir bezirgan geldi üç aylık yoldan
 Yusuf'u çıkardı kırk arşın kuy'dan
 Keremkarı kıldı Mısır'a sultan
 sanatçı şarkıcı zara
 Ağlar Yakub ağlar Yusuf'um deyu
 Gitti de gelmedi vah yavrum deyu
 Zara türküleri zaranın şarkıları şarkı sözleri biyografi kimdir video izle dinle
 Yusuf'u götürdüler ölüm kastine
 Attılar kuyuya başı üstüne
 İhlas ile çıktı suyun üstüne

 Ağlar Yakub ağlar Yusuf'um deyu
 Gitti de gelmedi vah yavrum deyu

 Cem olup geldiler Kenan'ın kurdu
 Biz yemedik diye içtiler andı
 Yakub'un feryadı arşa dayandı

 Ağlar Yakub ağlar Yusuf'um deyu
 Gitti de gelmedi vah yavrum deyu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...