Search

Türkücü Zara şarkıları türküleri: Aman ben bir garip bülbül idim Ova garibi video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Türkücü Zara Ova garibi video klibi izle dinle


Aman ben bir garip bülbül idim şarkı türkü sözü türküler sözleri



Aman aman aman
Aman ben bir garip bülbül idim

GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
Sarpa tünedim çırpınıp uçmaya
Yoktur kanedim

zara şarkıları türküleri izle dinle
Ben bu kara bahtı çok yerlerde sınadım
Kara taşa bassam izim bellidir
zara şarkıları türküleri izle dinle
Aman aman aman
Aman yüce dağ başında bir top kar idim


zara şarkıları
Yel vurdukça ılgıt ılgıt eridim
Evvel yarin sevdiği de ben idim
Şimdi gurbet gurbet gezen ben oldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...