Search

Şarkıcı Zara ve Fuat Saka şarkıları: trabzondan çıktım yola video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Şarkıcı Zara ve Fuat Saka şarkıları: Trabzon'dan çıktım yola video klipleri izle dinle


Trabzondan çıktım yola şarkı sözü türkü sözleri


Trabzon'dan çıktım yola
 vardım geldim İstanbul'a
 GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 bu ne biçim yermiş ula
 hiçbir yere benzemeyi
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 kara kışta buz satarsın
 tatlıcıda tuz satarsın
 Zara türküleri zaranın şarkıları şarkı sözleri biyografi kimdir video izle dinle
 becerikli pezevenksen
 keloğlanı kız satarsın
 zara şarkıları
 gel bakalım delikanlı
 Karadeniz'in uşağı
 video klipler türkçe pop müzik türkü dinle klip izle şarkılar sözleri
 Erzurum'un toy dadaşı
 Adana'nın şen civanı

 bin türlü iş yaparsın
 korkma ölmeden yaşarsın

 hiçbir şey yapamayisen
 köprüde balık tutarsın

 Avrupa'da bir baldırı
 Marmara'da memeleri

 bu ne biçim kızmış ula
 hiçbir kıza benzemeyi

zara ve fuat saka trabzondan ciktim yola
Zara ve Fuat Saka Trabzondan çıktım yola

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...