Search

Şarkıcı Zara uzun ince bir yoldayım video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Şarkıcı Zara uzun ince bir yoldayım video klibi ve şarkı sözü izle dinle


Şarkıcı Zara uzun ince bir yoldayım şarkı sözü türkü sözleri


Uzun İnce Bir Yoldayım
 Gidiyorum Gündüz Gece
 Bilmiyorum Ne Haldeyim
 Gidiyorum Gündüz Gece
 GrafikSaati gençlik kültür sanat müzik magazin haber dergisi
 Dünyaya Geldiğim Anda
 Yürüdüm Aynı Zamanda
 İki Kapılı Bir Handa
 Gidiyorum Gündüz Gece
 Zara türküleri zaranın şarkıları şarkı sözleri biyografi kimdir video izle dinle
 Uykuda Dahi Yürüyorum
 Kalmaya Sebep Arıyorum
 Gidenleri Hep Görüyorum
 Gidiyorum Gündüz Gece
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 Kırk Dokuz Yıl Bu Yollarda
 Ovada Dağda Çöllerde
 Düşmüşüm Gurbet Ellerde
 Gidiyorum Gündüz Gece

 Düşünülürse Derince
 Uzak Görünür Görünce
 Bir Yol Dakka Miktarınca
 Gidiyorum Gündüz Gece

 Şaşar Veysel İş Bu Hale
 Kah Ağlaya Kah Güle
 Yetişmek İçin Menzile
 Gidiyorum Gündüz Gece

 Aşık Veysel Şatıroğlu

zara uzun ince bir yoldayim asik veysel
Şarkıcı Zara uzun ince bir yoldayım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...