Search

Şarkıcı Zara şarkıları: Urfa'nın etrafı dumanlı dağlar video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Şarkıcı Zara şarkıları: Urfa'nın etrafı dumanlı dağlar video klibi izle dinle

Urfanın etrafı dumanlı dağlar şarkı sözü türkü sözleri


 Urfa'nın etrafı dumanlı dağlar
 Ciğerim yanıyor aney gözlerim ağlar
 Benim zalim derdim cihanı yakar
 
GrafikSaati gençlik kültür sanat müzik magazin haber dergisi
 Gezme ceylan bu dağlarda seni avlarlar
 Anandan babandan yardan ayrı koyarlar
 
zara şarkıları türküleri izle dinle
 Urfa dağlarında gezer bir ceylan
 Yavrusunu kaybetmiş ağlıyor yaman
 Yarimin derdine bulmadım derman
 
Zara türküleri zaranın şarkıları şarkı sözleri biyografi kimdir video izle dinle
 Gezme ceylan bu dağlarda seni avlarlar
 Anandan babandan yardan ayrı koyarlar
 
zara şarkıları
 Ceylan senin gibi yüreğim yara
 Cihanda derdime aney bulmadım çare
 Bir yavru kaybettim gözleri kara

 Gezme ceylan bu dağlarda seni avlarlar
 Anandan babandan yardan ayrı koyarlar

Zara urfanin etrafi dumanli daglar
Zara Urfa'nın etrafı dumanlı dağlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...