Search

Şarkıcı Zara şarkıları: Sultanım video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Şarkıcı Zara şarkıları: Sultanım video klibi izle dinle


Zara sultanım şarkı sözü türkü sözleri


Tut elimden kaldır beni
 Aşkın ile yandır beni
 GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 Haber gönder aldır beni
 Derde derman ey sultanım
 Yol yürürüm yollar çamur
 Ha dolu yağmış ha yağmur
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 Sana varmak bana onur
 Derde ferman ey sultanım
 Sultanım sultanım sultanım sultanım
 Yollarımı sana getir
 Her sonucu sende bitir
 Zara türküleri zaranın şarkıları şarkı sözleri biyografi kimdir video izle dinle
 Yiteceksem sende yitir
 Derde derman ey sultanım
 Sultanım sultanım sultanım
 Derde derman ey sultanım
 zara şarkıları
 Aşkın ile kıl derbeder
 Gönül bu derde sabreder
 Aşktan gelen aşka gider
 Derde derman ey sultanım
 video klipler türkçe pop müzik türkü dinle klip izle şarkılar sözleri
 Yola düştüm yarda kaldım
 Güle düştüm harda kaldım
 Dile düştüm yarda kaldım
 Dile ferman ey sultanım
 sanatçı şarkıcı zara
 Sultanım sultanım
 Yollarımı sana getir
 Her sonucu sende bitir

 Yiteceksem sende yitir
 Derde derman ey sultanım
 Sultanım sultanım sultanım
 Derde derman ey sultanım

zara sultanim
Zara sultanım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...