Search

Şarkıcı Zara ve İbrahim Erkal şarkıları: Suda balık yan gider video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Zara - İbrahim Erkal suda balık yan gider video klibi izle dinle


Zara şarkıları: Suda balık yan gider şarkı sözü türkü sözleri


Suda balık yan gider (yandım aman aman aman)
Açma yaram kan gider
(yaralıyam bana değme baygınam gel gönlüm eyle)
 GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 Buna tabib neylesin (yandım aman aman aman)
 Ecel gelmiş can gider
 (yaralıyam bana değme baygınam gel gönlüm eyle)
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 Su başı duman oldu (yandım aman aman aman)
 Hallerim yaman oldu
 (yaralıyam bana değme baygınam gel gönlüm eyle)
 Zara türküleri zaranın şarkıları şarkı sözleri biyografi kimdir video izle dinle
 Bana dert açan güzel (yandım aman aman aman)
 Ellere derman oldu
 (yaralıyam bana değme baygınam gel gönlüm eyle)

zara ve ibrahim erkal suda balik yan gider
Zara ve İbrahim Erkal suda balık yan gider

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...