Search

Şarkıcı Zara güvercin uçuverdi misket video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Zara Misket video klibi izle dinle


Şarkıcı Zara Misket - Güvercin uçuverdi şarkı sözü sözleri


Güvercin uçuverdi
 Kanadın açıverdi
 Elin oğlu değil mi
 Sevdi de kaçıverdi
 GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 A benim aslan yarim
 Duvara yaslan yarim
 Duvar cefa götürmez
 Sineme yaslan yarim
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 Güvercinim uyur mu
 Çağırsam uyanır mı
 Yar orada ben burda
 Buna can dayanır mı
 zara şarkıları türküleri izle dinle
 A benim hacı yarim
 Başımın tacı yarim
 Eller bana acımaz
 Sen bari acı yarim
 zara şarkıları
 Caminin müezzini yok
 İçinin düzeni yok
 Çok memleketler gezdim
 Misketten güzeli yok
 video klipler türkçe pop müzik türkü dinle klip izle şarkılar sözleri
 Daracık daracık sokaklar
 Misget şeker topaklar
 Pul pul olsun dökülsün
 Seni öpen dudaklar

 Caminin ezan vakti
 İçinin düzen vakti
 Ben Misget'i yitirdim
 Sonbahar gazel vakti

 Gökte yıldız sayılmaz
 Çiğ yumurta soyulmaz
 Üçer avrat almayan
 Hiç erkekten sayılmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...