Search

Gülben Ergen sen düşman olmaz video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Gülben Ergen sen düşman olmaz video klibi izle dinle


Gülben Ergen sen düşman olmaz şarkı sözü şarkılar sözleri


[ Hakkını vermeli aşık olunca
 yanmalı çıra misali.
 Kolay kurulmuyor ilişki dediğin,
 işledim oya misali.
 
GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 Bendeki sabrın yarısını gösterene
 evliya diyolar
 Sen de birazcık çabalasan artık,
 bak geldi geliyolar.
  
Gülben Ergenin şarkıları
 Kötü düşleri, içi boş hayalleri,
 bak gördürme bana.
 Kalbimi kırıyorsun,
 bak beni üzüyorsun,
 yakışır mı sana?
 
video klipler şarkılar şarkı sözleri izle dinle
 Şeytan tüyü müdür?
 Aşk mıdır?
 Büyü müdür?
 Ben seni anlamadım.
 Ne yaptınsa yaptın gel kıyamadım.
 
Gülben Ergen video klipleri ve şarkı sözleri klip izle klipler dinle
 ( Düşman olmaz benden,
 kin bile tutamıyorum.
 Kalbim saf pamuktan,
 kimseye kızamıyorum.
 Hele sen, hele sen,
 sana kıyamıyorum.
 Hele sen, hele sen,
 sana bayılıyorum. )
 x2 ]x3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...