Search

Gülben Ergen abayı yaktım video klibi ve şarkı sözü izle dinle

Gülben Ergen abayı yaktım video klibi izle dinle

Gülben Ergen abayı yaktım şarkı sözü şarkılar sözleri


 Her gün biraz, biraz daha
 Girdin sen aklıma
 Uykularım darmadağın
 Resmin baş ucumda
 
GrafikSaati kültür sanat gençlik  ve müzik magazin dergisi
 
O ilk bakış
 Bakış var ya
 Orda bittim sana
  
Gülben Ergenin şarkıları
 Aklımda sen, fikrimde sen
 Nerdesin be ara
 Aylardır haber yok
 
video klipler şarkılar şarkı sözleri izle dinle
 Çok mu kızdın bana
 Yandık bu inatla
 Çok özledim çok
 
Gülben Ergen video klipleri ve şarkı sözleri klip izle klipler dinle
 Ben sana abayı yaktım
 Ben sana takılıp kaldım
 Ben beni ateşe attım
 Haydi hayırlısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...