Search

Ebru Gündeş üflediler söndüm şarkısı şarkı sözü ve video klibi izle dinle

Ebru Gündeş üflediler söndüm şarkısı video klibi izle dinle

Ebru Gündeş üflediler söndüm şarkı sözü - sözleri


Karanlıkta gönlüm
Hiç bilmezdim ama
Derindeymiş pek derdim
Bak içime gör beni

Tut elimden yak beni
İstemezsen bu aşkı
Otur baştan yaz beni
Aklım nasıl şaşkın

Sevdam deli taşkın
Sen görmezsin ama
Narındayım ben aşkın
Bak içime gör beni 

Tut elimden yak beni
İstemezsen bu aşkı
Otur baştan yaz beni

Ebru Gündeş albüm bilgileri

Üretici: EMRE Kategori: Türkçe Pop&Rock Yayın Tarihi: 2014-10-16

Ebru Gündeş - Oku Canıma Şarkısı
Ebru Gündeş - Her Durumda Şarkısı
Ebru Gündeş - Araftayım Şarkısı
Ebru Gündeş - Müstehak Şarkısı
Ebru Gündeş - Nerdeydin Şarkısı
Ebru Gündeş - Aynı Aşklar Şarkısı
Ebru Gündeş - Bir Devir Bitti Şarkısı
Ebru Gündeş - Aramızda Şarkısı
Ebru Gündeş - Aşkın Huzurunda
Ebru Gündeş - Soğuk Odalar
Ebru Gündeş - Mecbursun Şarkısı
Ebru Gündeş - Üflediler Söndüm Şarkısı
Ebru Gündeş - Sor Bakalım Şarkısı
Ebru Gundes uflediler sondum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...