Search

Ebru Gündeş ahdım olsun şarkısı şarkı sözü ve video klibi izle dinle

Ebru Gündeş ahdım olsun şarkı sözü


Geçti yıllar ah geç aydım 
Anladım ki boşa gün saydım 
Baka kaldım giden güne 
Ben hep düne ait kaldım 

Çocukluğum kavruk 
Gençliğim savruk 
Yetişkinliğimden hiç hayır yok 

Hayat kadere inat seni 
Sil baştan yaşayacağım 
Ahdım olsun

Esip geçtim, yağıp geçtim 
Kaçırdım tez zamanları 
Pişmanlıklar, düşmanlıklar 
Bitmez dilimin amanları 

Çocukluğum kavruk 
Gençliğim savruk 
Yetişkinliğimden hiç hayır yok 

Hayat kadere inat seni 
Sil baştan yaşayacağım 
Ahdım olsun 

O ses Türkiye finali canlı performans
Ebru Gundes ahdim olsun



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...