Search

Ebru Gündeş seni istiyorum video klibi ve şarkı sözü

Ebru Gündeş seni istiyorum video klibi



Ebru Gündeş seni istiyorum şarkı sözü


Dün Bütün Gece Seni Düşündüm Yanarak
Bir An Geldi ki Zannettim Kalbim Duracak
Ellerim Tutuştu Hasretini Okşayarak
Nasıl istedim, istedim Deliler Gibi

Sayıkladım Hep Sıcak Sıcak Nefesini
Gel Ne Olursun Gel Son Defa Sev Beni
Gel Sarıl Bana Sarıl Seni istiyorum Gel
Neden Bilmem Özlüyorum Ellerini Ver

Yok Yalan Değil Artık inkar Etmiyorum Yeter
Hatta Belki Seviyorum istiyorsan Eğer
Bu Gece Gel Yarın istersen Yine Git
Hatta Unut Be Varsa Verdiğim Al Götür Öyle Git

Eve Kokun Siner Duvarlara Sesin
Hatta Unut Sen Dün Gece Nerdeydin Kimle Seviştin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...