Search

Ebru Gündeş hayatta başarılar diliyorum video klibi ve şarkı sözü

Ebru Gündeş hayatta başarılar diliyorum video klibi




Ebru Gündeş hayatta başarılar diliyorum şarkı sözü

Bir hikaye daha bitti bitiyor
Göz göre göre kaçıp gidiyor elden
Ne hazmüzik hayat eksiliyor sabrederken
Git gide imkansızlaşıyor
Tende vakit geç, canda erken

Her insan diğerine benziyor kaybederken
Acı günler var önümüzde
Kurudu yaşlar gözümüz de
Duramadık ki sözümüzde
Tarih tekrar ediyor

Hayatta başarılar diliyorum
Hayatta başarılar diliyorum
Laf olsun diye değil samimiyim
İyiliğini istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...