Search

Ebru Gündeş ferman video klibi ve şarkı sözü

Ebru Gündeş ferman video klibi


Ebru Gündeş ferman şarkı sözü


Yaralım Yanar Yüreğimi Ezme
Deli Hasretim Sözünü Kesme
Aradım Senin Gibi Hiç Kimse
Bulunmadı Bulunmuyor

Bu Gece Bana Dokunma
Yakın Değil Sana Çok Uzağım
Başı Boş Gecelerinde
Birindeyim Derin Duygudayım

Eskisi Gibi Beni Sevecek Olsan
Gel Benim Ol Diye Susacağım
Ellerin Olmadan Kapımı Çalsan
Kalbimi Al Diye Kaçacağım

Yaralım Yanar Yüreği Ezme
Deli Hasretim Sözünü Kesme
Aradım Senin Gibi Hiç Kimse
Bulunmadı Bulunmuyor

Gülüm Bu Aşk Acısı Anla
Gidişin Yıkar Beni Bir Anda
Denedim Unutmayı Zamanla
Bu Kalp Seni Unutmuyor




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...