Search

Bengü kocaman öpüyorum - soran sorana video klibi ve şarkı sözü

Bengü kocaman öpüyorum - soran sorana şarkı sözü

Soran sorana bak seni bana

Konuşmama hakkımı kullanıyorum

Son bir kıyak bu da benden sana

Kocaman kocaman öpüyorum


Kaptırmak mı anlayacaksın

Senin gibi birisine düş de gör

Sen insanın ömrünü yersin

Son nefesine kadar tüketirsin


Kaptırmak mı anlayacaksın

Senin gibi birisine düş de gör

Sen insanın ömrünü yersin

Son nefesine kadar tüketirsin


Şimdi sen düşün taşın

İkinci bir şans daha tanımıyorum

Aynı hatayı ikilemem ben

Seni bir daha görmek istemiyorum


Soran sorana bak seni bana

Konuşmama hakkımı kullanıyorum

Özgürsün şimdi sen

Kafana göre takıl dönmüyorum


Soran sorana bak seni bana

Konuşmama hakkımı kullanıyorum

Son bir kıyak bu da benden sana

Kocaman kocaman öpüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...