Search

Bengü korkumdan ağladım video klibi ve şarkı sözü

Bengü korkumdan ağladım video klibi


Bengü korkumdan ağladım şarkı sözü

Sevdin mi benim gibi 
Deli gibi çıkarsız sevildin mi? 
Kader mi bu ayrılık 
Benim suçum gibi suçlandım 

Sana inandım ama yalandın 
İyi bilirsin ben ağlarken
Sen gidiyordun sebebi yokken 
Şimdi tapılacak sarılacak başka bir aşk yok 

Korkumdan ağladım sabahladım 
Gelmedim üstüne 
Şimdi mahvettiğin günlerin 
Acısını taşıyorum 
Kendime acıyorum 
Böyle kötü kader istemiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...