Search

Bengü ağız alışkanlığı video klibi ve şarkı sözü

Bengü ağız alışkanlığı video klibi


Bengü ağız alışkanlığı video klibi ve şarkı sözü

Bazılarına güvenilmez 
Onlardan biriymişsin 
Beni acılara çiviledin 
Her kötülüğü de yapabilirsin 

Bazılarına güvenilmez
Onlardan biriymişsin 
Beni yanlızlığa kilitledin 
Her kötülüğü de yapabilirsin 

Aşk kör etti gözümü 
Gerçeği göremedim 

Güldüğünde yalanmış sarılmalarında 
Sevdiğinde yalanmış sevişmelerinde 
Bana gelişlerin acılarından kaçışınmış 
Seviyorum deyişin ağız alışkanlığıymış

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Ebru Gündeş 2023 Aşığım Hâlâ Diskografi Şarkı listesi

 Aşığım Hâlâ Ebru Gündeş 2023  Ebru Gündeş “Aşığım Hala” isimli 16. solo albümünü müzikseverlerle buluşturdu! 16 şarkının yer aldığı ve düz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...